неділю, 16 листопада 2014 р.

зомбі

відбулася моя лекція про зомбі. це із тої серії, яка мені особисто дуже близька - страхіття, жахи, смерть, апокаліпсис, фантастика, наука, філософія, проблеми свідомості.
стаття буду переписувати, бо коли її реалізував у розмовній формі, вона виявилася нудною. лекція вийшла цікавішою і все одразу впорядкувала в голові. плюс ще картинки. плюс ще слухачі, які реагують. не думав, що скажу це колись навіть самому собі, але люди цікаві. тобто коли люди дотичні до якоїсь теми і їм вона також близька, то їхня присутність посилює ефект. завдяки цим людям дізнаюся про нові книжки і пошук продовжується. моя книга вічності відкривається у випадкових фразах.

люди цікаві також, коли медитують разом. це створення свого "поля", де ключові слова зливаються в один ряд. це те, що мені нагадує Шлях до істини. точніше, чую якраз цей Шлях в людях, які оточують мене в моменти відкриттів.
майже всі лекції стають кроком на цьому Шляху. якщо є хоча би одна пара вух, яка слухає і чує. якщо є хоча би одна пара очей, в яких можна побачити відблиск із глибини - там мені підморгує вічність, там істина і світло. можливо це дуже прагматично - шукати світло в інших, але чим далі - тим більше помічаю, що світло розливається у всіх феноменах, у всіх формах, незалежно від уявлень окремих голів. і моєї також.
за це величезне дякую людині, в чиїх очах і вчинках Шлях пробивається немов крізь асфальт. це Марина. вона стає мною, а я стаю нею. вона показує мені світло там, де я заблукав. сподіваюся, що іноді з мене також якась користь є. якби не вона, то слова не спліталися би із глибини, не виростали наверх і не хотіли бути почутими.
ще я думаю про смерть. відчуваю її. заплющую очі і чую як крізь клітини життя, проростає оця вічність. звідти формується мандала і туди вона згортається. це треба багато часу, щоб це нарешті побачити всередині себе.
і після цього я став спокійним. мої слова стали повільнішими, а думки немов листки восени.


Немає коментарів:

Дописати коментар