середа, 17 грудня 2014 р.

Wires around the world



Звуки зими. Душа наповнена водами замерзлими, під кригою якої зароджується і вирує нове життя. Ще один етап почався і ще одне коло в мандалі життя намальоване. Коли прийде час, вітер все рознесе кольоровий пилок і не залишиться нічого, навіть відтінку спогадів.
Лише вода і крига в очікуванні весни.
Вчора в мене був дуже важливий момент в житті. Ми завершили із 14 учасниками курс із буддології. Було вручено дипломи, диски із записами вправ і ми їли тортик зі згущеним молоком. Завдяки цим заняттям зумів побачити обриси наступного кола мандали – це робота із людьми, довіра їм тих речей, які дуже довго тримав лише для себе. Дивно, але чим більше віддаю, тим сильнішим стаю, а розуміння самого себе стає глибшим і ширшим. Ці 14 учасників зробили для мене більше, ніж я для них. Просто вони не знають про це.

Вишивка Ісуса йде дуже важко. З кожним вишитим хрестиком все важче, ніби камінь важчає. Ніби через голку витікає сила, кров і життя. Воно все перетікає в полотно. Коли вишиваю цю картину, мене стає менше, там мало, що лише вітру залишається подути і мене не стане.

Марина в Мексиці, на іншій половині півкулі. Але я її чую. Свою аніму.





Немає коментарів:

Дописати коментар