четвер, 9 серпня 2018 р.

such a dreamer


Одного разу мрії здійснюються. Одного дня слухаю улюблену музику і чую як крізь неї промовляє бог. Кожен удар мого серця і падіння душі у п’ятки, потім знову до небес. Кожен удар як блискавки, що б’ють у голову, у саму верхівку голови і так тисячі разів. І я – громоприймач, чоло моє розбите, тіні розлетілися. Тінь моя стала сиротою.


 І отримую відповідь на питання. Будь собою. Будь собою всупереч. Будь собою для. Будуй. Руйнуй. Приймай і відпускай. Називай речі новими іменами і крокуй далі, але дивлячись у вічі змінам. І цінності – це не гроші, не предмети, не одяг, подарунки і все інше, що можна тримати в руках. Цінності – це те, що лежить у сутінках серця, і якщо їх немає у тобі – просто немає, нічого не зробиш. Споживай. Споживай до смерті, себе споживай, інших споживай, роздирай горлянки навколишнім заради втіхи. Заповнюй порожнечу у серці, де навіть зіркам немає місця.



Почув відповідь і повернувся з іншим відчуттям тіла, душі і розуму. Ніби вивернули подушку, викидаючи усе зайве. Стало легше дихати, а світ почав розмовляти іншою мовою. Очі мої згадали, що бачили у дитинстві. Вуха сповнилися звуками тиші. Шкіра зашелестіла як листя дерев.І тут почалася магія.


Магія крові. Ритуали допомоги із оберегами. Шкіра людей, символи, ріст дерев і мова лісу. Мої руки стали частиною процесу, який вростає у шкіру іншим живим людям. Хтось поєднується із листочками, хтось із китами, а ще гілками обростають. Хтось нарощує обличчя, геометрію, порухи ліній, плями і краплини фарби. Ми продовжуємо себе у своїх татуюваннях. І ця магія – найсильніша, бо вплітається у тіло, переплітається із душею, торкається розуму, щоби пробудити у ньому нові ноти, нові інтонації, півтони. Мені пощастило страшенно у цьому житті долучитися до життя інших людей і допомогти їм хоча би трохи. Мені пощастило отримати допомогу від інших, хоча вони навіть не підозрюють про це.



Моє серце сповнене вдячності людям, які були зі мною у найважчі миті сумнівів, які підтримали мене, повірили і дочекалися. Так важливо мати поруч людей, які дочекаються. Велике щастя бути поруч із людьми, які вміють радіти спільно, розділяти не лише хліб і вино, і рибу, але й радість. Радіємо! Кожного дня, коли сонце піднімається на небо. Кожної ночі, коли місяць розганяє голодних духів. Радіємо! І дякую. Тобі.



Немає коментарів:

Дописати коментар