середа, 13 березня 2019 р.

моя учителька – шерстяна ковдра


Іноді зима приходить весною. Холодно стає, тіло втомлене і перегрівається. Тоді я лягаю частіше спати, бо вставати буває дуже важко – сил немає. Взагалі бути слабким – це дарунок долі, дарунок життя мені. Я дозволяю собі бути слабким, відкритим усім буревіям, присутності кожної миті дихання посеред ріки життя.


Мої друзі і любов подарували на день народження шерстяну ковдру. Вони ще не знали, що саме вона стає для мене вчителькою, наставницею і простою книгою буття, написаною шерстинами.

Отже, мої уроки від ковдри:
1) навіть найулюбленіші речі мають здатність поступово зникати, розсипатися, розлітатися по кімнаті шерстинами і порохом;
2) мить, коли ми можемо бути разом – найчудовіше чудо життя;
3) у мене є щит тепла, за яким можна зустріти ще не одну зиму;
4) навіть на поверхні ковдри можна побачити цілі всесвіти, пустелі, океани – треба лише уважно медитувати;
5) щастя у простих речах;
6) ходити вдома у шерстяній ковдрі - стильно і не для інстаграму.


Прості речі для простої радості. Усе міняється і з часом зникає, але саме зараз, у цю коротку мить ми можемо бути вдячними за присутність, за дотики і тепло.

Сумую. Дякую. Радію!

Немає коментарів:

Дописати коментар