четвер, 23 липня 2020 р.

чоловік тоне (у морі емоцій)


Море забрало мої жахіття. Море сплело для мене нові сни. Все страшне залишилося у мертвому лісі дерев, що давно не знали дощів. Цей ліс, що бився кістками гілок, що побивався за водою і тими часами, коли їх живило краплями, коли паростки і діти їхні могли піти у школу зрости до хмар.



Хвилі емоцій спали. Навіть у час, коли гроза і блискавки проходили повз берег, далі собі розбиваючи поверхню моря – емоції були дуже тихими. Лише іноді поставало питання – куди вони поділися? Де тепер моє серце? Чи почуваю я щось взагалі, чи це просто штиль?



Це був лише штиль. На морі і в мені. Моє серце там, де мої люди. Люди, яких люблю і яких сподіваюся колись побачити разом – у одному місці поза межами мого живого серця. Мій дім – де мої люди. Мої емоції там же. Мій світ розгортається крізь усіх цих, поєднаних чимось невидимим істот, що ходять на двох ногах, переживають грудьми і думають головами. Ці істоти населяють планету, на яку закинуло, і ці істоти стали частинами мене.


Хтось каже, що серце треба контролювати, ставити захисти, боротися із відкритими вікнами і дверима до нього, бо прийде вовчок і вкусить за бочок. Хтось каже, що емоції слід використовувати для розвитку і креативності, будувати на кістках цих емоцій свою кар’єру. Хтось вважає, що емоції взагалі варто забрати із нутрощів, щоб не заважати думкам будувати храми порожніх релігій.

Я боюся своїх емоцій. Люблю емоції. Мирюся із ними. Борюся із ними. Розмовляю із ними як із рослинами, що трапляються на шляху – чи дерево, чи папороть, чи будь-що рослинне. Навіть мох. Розмовляю із ними як із тваринами чи комахами, бо усі заслуговують на розпізнавання – на присутність, на те, щоб хтось побачив їхнє життя, їхню сутність і сказав – ти тут! Я бачу тебе! Я радий, що ти тут і дякую тобі за присутність.
Дякую своїм людям за присутність. Так важливо не бути тінню себе, стати ще одним мертвим деревом, яке не дочекалося дощу. Так важливо бути почутим і побаченим ще однією парою очей, вух. Бути обійнятим парою рук. Так важливо бути.



Коли почуєте як дощ падає краплями дерев на листя поруч із вашим вікном або будинком, попросіть у молитві за ті дерева, які не пізнали цього року вологи життя. Коли почуєте голоси живих під вікнами вашого будинку, помоліться за тих, хто не має з ким поговорити, кого почути, кого обійняти. Коли прийдуть до вас жахіття у снах, дайте їм можливість виплакатися і потруситися у спазмах народження – бо усі ми і реальні, і нереальні потребуємо буття, здійснення, присутності і несамотності.

Нехай море забере ваш сум. Нехай море заспокоїть ваше серце і хвилі шторму. Нехай море подарує вам їжу для роздумів і тишу для зцілення. Передаю привіт морю чи океану через ваші очі і вуха, через руки і ноги – можливо саме у цю мить ви десь там – на межі між ґрунтом та свободою.



Немає коментарів:

Дописати коментар