середу, 15 грудня 2021 р.

хто тут?

доволі часто питаюся себе - а ким власне я є? 
ну тобто професійно, фахово, компетентно - там ніби є якісь папірці, визначення місця, прописка у середовищі, досвід повторюваних дій. 
але це не полегшує справи. знати оці всі власні регалії і повідомляти про них інших людей - це не відповіді на глибший невербальний резонанс, який розхитує усі ці структури і побудови. будинки мого Я із піску. для руйнування цих будинків навіть не треба великих хвиль. 
для руйнування моїх будинків із піску достатньо на хвильку задивитися на зорі і зробити кілька кроків, не дивлячись під ноги. 



я спробую відповісти у кілька спроб і занотую їх для себе і для тебе, хто читатиме. 

хто я? 
випадкові ранкові і нічні записи віршів, часом російською мовою, немов вірші у мені живуть іншими мовами. часом англійська, польська. я денний не люблю поезію і вона мені важко дається, але нічний я може писати важкі тексти, вплітаючи щось ще у цей світ.



хто я? 
спалах фар у вікнах, де живу. я спалах втоми, нервів і барвистих плям у заплющених очах. 

хто я? 
дупа, яка впала на землю, палець затиснутий у дверцятах, подерті коліна, порізані пальці, попечена кропивою шкіра, змерзлі кості і легені у дорозі взимку десь на волині. 



хто я? 
джерело тепла і тиші у онлайні із іншими людьми, які шукають собі свій прихисток. джерело втоми і важких думок поміж розмовами із людьми, які тішать моє серце. я загораюся зранку і згасаю увечері. 


хто я? 
змальовані скетчбуки, які мені тішать очі і тішать очі людям. це мова, якою розмовляє серце і душа, коли розум відпочиває на ортопедичному внутрішньому ліжку. поки мій розум у гіпсі набирається сил, серце малює. я сплетений із кольорів і чорних ліній. іноді там залишаються сліди олівця і кави або сліз. 



хто я? 
викладач у часи, коли щось змінилося і світ потрохи труситься у польоті, труситься від нерозуміння, розгубленості, чутливості коріння, яке пригадує землю. мені важко буває збагнути шлях саме зараз і голос турботи каже - ще не час руйнувати і різати, але час всістися спокійно і послухати як шелестить тіло. 



тут мало бути щось і про медитацію, але якщо уважно читати або поміж рядками дивитися на фон допису, можна почути як шелестить моя кров у серцево-судинній системі, а думки б'ються об шибки очей. 



1 коментар:

  1. зовсім не збиралася коментувати, та почувши легкий шелест, а то ж кров, а не мій ноут, зрозуміла, що ми вже спілкуємося отак, начебто віртуально, а воно реально, в думках. Дуже істотно не поспішати, не мірятися до стандартів та часу. Дуже екологічно та захисно бути собі єдиним стандартом, якому не треба відповідати.

    ВідповістиВидалити