середу, 29 грудня 2021 р.

не зламайся, будь ласка

чуєш як світ шумить? продовжує грати свою мелодію у звуках, уривках тиші, аритмічною емоційністю, ритмічною ходою перехожого? 


чуєш як минає час? як тече крізь нас, крізь тіло і вуха, крізь очі і ніздрі? як наповнює легені, тече по судинах і виходить пуками-газами у всесвіт? чуєш як лоскоче всесвіт маленьких пилинок шкіру?

чуєш як ростуть спогади? їх стає трохи більше, вони розширюють будинок пам'яті добудованими кімнатами, де можна знайти усе необхідне для повнометражних фільмів різного жанру. 


чуєш як кожного разу, коли наближається важлива дата чи відмічена у календарі барвистим кольором подія, серце рухається швидше? як надія проростає безупинно - надія, що саме сьогодні чи завтра станеться чудо і щастя наповнить повністю? по вінця? 


бувало цього року, що кості мої тріщали, а думки розліталися. бувало, що темрява густішала, а дихання ставало ледь відчутним або геть розбитим. бувало, що я тріщав по швах усіма частинами себе. особливо переживалося там, де були свіжі шви, де щойно було зцілено після тривалого процесу знайомства із власними слабкими місцями. я думав і досі думаю, що не витримаю. чи витримаю у майбутньому? 

але коли слухаю своє серце, коли сповільнюється дихання, тіло скидає частину обладунків і відкритість наповнюють свідомість, чую прохання і підтримку водночас - "не зламайся, будь ласка. не доведи себе до цього - подбай про себе". 


і я вчуся дбати про себе. іноді це легше, іноді важче. іноді відчуваю себе супергероєм у власному коміксі, а іноді просто лежу шматком живої тканини в очікуванні чуда. а потім ще один вдих. ще один видих. і чудо стається кожної живої миті. я досі живий. навіть коли слів немає, щоб описати свої переживання, дихання зі мною як невелике чудо. 


чуєш мої слова? чуєш їх у собі? не зламайся, будь ласка. подбай про себе чи сьогодні, чи завтра, чи наступні роки, яких у нас не так вже й багато. 


Немає коментарів:

Дописати коментар