понеділок, 23 квітня 2018 р.

будь до себе


Привіт. Мені теж болить. Зізнаюся несподівано, що болить і доволі по-різному. Іноді важко, сильно, розлого, складно, незрозуміло, невиразно, різко, тепло, холодно, ріже, зудить, вбиваючи, розриваючи, розсіюючи, синім, жовтим, червоним, чорним, білим. Болить від радості і від смутку. Болить від ненависті і щирості.


Мені буває радісно і добре. Буває пекуче радісно і добре, екстатично, повільно і тихо, по-осінньому і зимовому, іноді по-весняному і літньому. Від викликів долі і блискавок над головою, від зеленого листя і купки сміття поблизу дороги, від усмішки дитини і гавкоту собаки.


Кожного дня моя душа вбирається у різні кольори емоцій і балансує між внутрішніми океанами та зовнішніми вітрами. Іноді вдається дуже легко серфити, професійно ковзаючи поміж великих хвиль. Іноді хвилі захоплюють і викидають на сушу, немов рибу.

То мабуть у тебе є питання – чи допомагає мені медитація? Я ж її викладаю, ми ж разом іноді збираємося чи в одному місці, чи в один час, чи в онлайні. Мабуть мав би бути як камінь незворушний або старий дуб, як гуру всесильний або президент країни, у якій народ немає їжі? Мабуть я мав би бути успішним бізнесменом від медитації – такі теж є, бо це трендово?


І ще хочу зізнатися в одному – я проста людина, яка навчилася трохи серфити поміж хвилями власного буття. Мені вдалося стати до себе добрішим і прийняти себе хоча би іноді. Мені трохи склалося із повагою до інших і прийняттям їх такими, якими вони є. Мені час-від-часу вдається не піддаватися гніву, злості, заздрощам, ревнощам, смутку, меланхолії, іпохондрії, прокрастинації та ліні. Деякі ранки для мене – це багато світла та енергії, а деякі вечори – трохи свіжіше повітря та легший сон.

 

Я точно невдаха у медитативному бізнесі, бо це дає можливість бачити себе і бути до себе добрішим, милосерднішим, люблячим, спокійнішим. Мені вдається зупиняти війну у серці, яка триватиме доти, доки живу. Мені вдається примирювати квадратних і круглих у собі, хоча іноді вони такі вперті і цілеспрямовані у бажанні стати рівними, чоткими, односкладними, досконалими і… мертвими.

Для чого ж я медитую? Щоб продовжувати свою мандрівку, ділитися із кимось хлібом або історіями. Насипати собі на їжу чийогось болю і наливати комусь своєї радості або радостей. Мені подобається медитувати із тобою, навіть якщо ти щойно розпочинаєш або наважуєшся. Мені подобається бути у себе вдома, у домі буття, де ми іноді перетинаємося і гріємося біля вогнища наших сердець.


Де би ти зараз не був/була – будь до себе добрішим/добрішою.
Де би ти зараз не слухала/слухав світ – будь до себе уважнішою/уважнішим.
Де би ти зараз не читав/читала ці слова – будь зі мною.
Побудь собою, споглядаючи як розгортається вічність у маленьких моментах. Ми тут ненадовго.

Немає коментарів:

Дописати коментар