вівторок, 10 березня 2015 р.

b-i-g b-o-t-h-e-r

Де мій старший брат, де мій батько? Де вчитель, який залишить після себе одяг, велосипед і книжки? Він вже був? Був. Просто забуваю. Хочеться не речей (які час забирає), не книг (які прочитуються) і навіть не велосипед (який згодом вкрали з підвалу), а живої людини. Хочеться прийти до живої людини, яка міняється, оновлюється, постить життя, буває впертою і проявляє характер. Жива людина, яка не поводиться як штучний інтелект – це первісна жага і жахіття кожного з нас.

Скільки емоцій може сколихнути пісня, кілька пісень, що написані проникливо і проникливо діють. Я народився в країні, якої вже не існує. Прожив у ній 6 років і відпустив. Чи ні? Куди ділися 6 років? Немов у Нарнії побував, але такій страшній, іншій, гіршій, де персонажів замінили поліклініки, вчительки і виховательки. Де події навколишнього світу дуже дивно перепліталися із світом уяви і вірилося у все.



Наприклад у свою здатність співпереживати іншим. Іншому. Комусь ще, із живим серцем, хто думає, розмовляє, ходить по вулицях так само як і я. просто по інших лініях долі, трохи в іншій реальності, наповненій іншими словами і думками.
І людьми. Як мало ми насправді знаємо про людей, про їхні можливості і про перетини долі. Щойно болітце голови заспокоїлося і почало гноїтися як пробуджується інша енергія, інша людина втручається в цей процес і вибиває. «ти лова!» або «кантакт». І ти бігаєш із цеглиною, щоб передати кантакт комусь іншому, віддати комусь центрування навколо «я», стати як інші – невиділені долею, невиділені соціумом. Відійти в тінь буття, поза межі подіуму дитячого простору. А є хтось, хто так тільки жити і хоче – під світлом трубоскопів, дискокульок, на екрані шустера.
Хочеться прожити життя, щоб остаточно стати невловимим як хмарина – вона може бути навіть дуже велика, але по суті, залишатиметься лише повітрям, парою. Чи може варто запитатися…
То ким я став? Ким я є? Ким здійснююся? Якими людськими позначками наповнений мій внутрішній світ і чому досі не відчуваю себе вільним від усіх цих речей, які мене гнітять і дусять?
Чому навіть відсутність потреби щось пояснювати комусь, слова самі просяться – щоб пояснити самому собі. Стати свобідним. Бідним і убогим за власним бажанням, переконанням, всупереч кредитній лінії та репутації 80 рівня. 15. 20. 3. 1. Ельф 1 рівня. Гном 13. Львів`янин 90. Я – 31. Прокачаюся до певного рівня, стану пугалом для середнього класу і вийду з гри, вимкну вай-фай і можливо, спокійно засну, після усіх хвиль травматичного досвіду, після відкатів інформації з великої мережі поєднаних душ.


Немає коментарів:

Дописати коментар