суботу, 20 серпня 2016 р.

22

Привіт, Сергію. Тебе немає з нами вже 22 роки. За цей час вийшло багато гарних альбомів, було побудовано багато нових будинків і народилося ще більше людей. За цей час я став майже як ти - такий же 30-ти літній молодий і перспективний для життя.
це я

Минуло стільки років, а здається ніби вчора зранку дзвонили і сказали, що тебе немає. І ця пам`ять дає знати мені про мої 10 років, про 90-ті, про холодну потім осінь і ще багато років відчуття відсутності тебе. Тоді ти мене підштовхнув до нових горизонтів. За цей час я встиг зробити багато, багато не зробити, але вже не шкодую.
Хотів тобі подякувати за те, що ти вклав у мене і за те, що пробачив мені знищення колись кількох твоїх цінних марок в процесі наукового дослідження. Ти не повіриш, але це зробило більше для мого виховання, ніж крики і биття, якого не бракувало.
Знаю, що іноді ми з тобою і так балакаємо, і ти радиш мені багато різних речей, але мені стільки хочеться тобі розповісти.. І, знаєш, буде той час, коли ми нарешті поговоримо про все, наговоримося і ще встигнемо набриднути одне одному.
Привіт тобі від живих.



Немає коментарів:

Дописати коментар