середу, 17 серпня 2016 р.

Dune

На хлібі, воді та приправах виростає тіло. 
На звуках і запахах - душа і плекається пам`ять. 
На книгах виростає дух і характер. 

"Дюна" - це одна із книг, на якій формувався мій дух. Не душа, не емоції, не почуттєва сфера, а дух - свідомість. Той ум, який не просто перебирає думки і сортує їх, попередньо сплутавши у хаос, а той ум, що заглядає вглиб, що інтуїтивно пронизує Мікрокосм, визираючи у закономірності Макрокосму. 
Той голос, що допомагає ставати на ноги, коли виплеканий камінь безсенсовності придавлює донизу, - це голос, що торкається тонких ліній епосу Герберта. Це він навчив мене не боятися, або відкриватися страху і використовувати його енергію для зростання у темряві. Це той голос підказує, коли гордо піднімати голову до неба і коли схиляти її перед горами. 

Це та книга, яка читалася під Стінга і його старі пісні. І звідти, з того прошарку минулого виринають слова "russians love their children too". Або "how fragile we are".
 
Мені точно бракує мудрості жити, мені бракує сил прийняти дароване долею, але ось цей період мого життя, ця частина духу - це те, що дає мені прості мудрості і буде давати далі: у снах, чи у випадково почутих словах людей навколо. 

Дякую потокам піску пустельної планети, що зародили життя мого духу. І нехай біль далі триває, але я бачу світло вдалині. Значить я є. 


Немає коментарів:

Дописати коментар